środa, 25 października 2017

Mięciutka, ciągnąca się, kolorowa i pachnąca dwuskładnikowa masa plastyczna!


Nadszedł wielce wyczekiwany przeze mnie dzień ;-)
Dzień, w którym po raz pierwszy moja córcia (jutro kończy 7 miesięcy!) bawiła się masami plastycznymi (oczywiście pod ścisłym moim nadzorem) ;-) Te małe rączki świetnie sobie radziły z ugniataniem ;-))))


Eksperymentalna masa jest w wykonaniu bardzo łatwa, na dodatek mięciutka, ciągnąca, kolorowa i pachnąca, czyli taka jakie uwielbiam ;-)


Do przygotowania masy potrzebujemy:

- odżywkę do włosów
- mąkę kukurydzianą
- barwniki spożywcze


Moje proporcje:
1 łyżka odżywki do włosów
3-4 kopiate łyżeczki mąki kukurydzianej
trochę barwnika (ja miałam barwniki w proszku)
Mieszamy łyżką w celu połączenia składników, później zagniatamy i gotowe!




Fotorelacja krok po kroku:







Nasza zabawa:









1 komentarz: